پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
متن کامل قانون بیمه
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 56
نویسنده : parsa.pedram

ماده ۱- بيمه عقدي است كه به موجب آن يك طرف تعهد مي كند در ازاء پرداخت وجه يا وجوهي از طرف ديگر در صورت وقوع يا بروز حادثه خسارت وارده بر او را جبران نموده يا وجه معيني بپردازد .
متعهد را بيمه گر طرف تعهد را بيمه گذار وجهي  را كه بيمه گذار به بيمه گر مي پردازد حق بيمه و آنچه را كه بيمه مي شود موضوع بيمه نامند .

ماده ۲- عقد بيمه و شرايط آن بايد به موجب سند كتبي باشد و سند مزبور موسوم به بيمه نامه خواهد بود.

ماده ۳- در بيمه نامه بايد امور ذيل بطور صريح قيد شود.

۱- تاريخ انعقاد قرارداد .
۲- اسم  بيمه گر و بيمه گذار .
۳- موضوع بيمه .
۴- حادثه يا خطري كه عقد بيمه به مناسبت آن بعمل آمده است.
۵- ابتدا و انتهاي بيمه .
۶- حق بيمه
۷- ميزان تعهد بيمه گر درصورت وقوع حادثه

ماده ۴- موضوع بيمه ممكن است مال باشد اعم از عين يا منفعت يا هر حق مالي يا هر نوع مسووليت حقوقي مشروط بر اينكه بيمه گذار نسبت به بقاء آنچه بيمه مي دهد ذي نفع باشد و همچنين ممكن است بيمه براي حادثه يا خطري باشد كه از وقوع آن بيمه گذار متضرر مي گردد.

ماده ۵- بيمه گذار ممكن است اصيل باشد يا به يكي از عناوين قانوني نمايندگي صاحب مال يا شخص ذينفع را داشته يا مسووليت حفظ آن را از طرف صاحب مال داشته باشد.

ماده ۶- هركس بيمه مي دهد بيمه متعلق به خود اوست مگر آنكه در بيمه نامه تصريح شده باشد كه مربوط به ديگري است ليكن در بيمه حمل و نقل ممكن است بيمه نامه بدون ذكر اسم (‌بنام حامل )‌ تنظيم شود.

ماده ۷- طلبكار مي تواند مالي را كه در نزد او وثيقه يا رهن است بيمه دهد دراين صورت هرگاه حادثه اي نسبت به مال مزوبور رخ دهد از خساراتي كه بيمه گر بايد بپردازد تا ميزان آنچه را كه بيمه گذار در تاريخ موقوع حادثه طلبكار است به شخص او و بقيه به صاحب مال تعلق خواهد گرفت.

ماده ۸- در صورتي كه مالي بيمه شده باشد در مدتي كه بيمه باقيست نمي توان همان مال را به نفع همان شخص و از همان خطر مجددا بيمه نمود.

ماده ۹- در صورتي كه مالي به كمتر از قيمت بيمه شده باشد نسبت به بقيه قيمت مي توان آ“را بيمه نمود دراين صورت هريك از بيمه گران به نسبت مبلغي از مالكه بيمه كرده است مسوول خواهد بود.

ماده ۱۰- درصورتي كه مالي به كمتر از قيمت واقعي بيمه شده باشد بيمه گر فقط به تناسب مبلغي كه بيمه كرده است با قيمت واقعي مال مسوول خسارت خواهد بود.

فسخ و بطلان

ماده ۱۱- چنانچه بيمه گذار يا نماينده او با قصد تقلب مالي را اضافه برقيمت عادله در موقع عقد قرارداد بيمه داده باشد عقد بيمه باطل و حق بيمه دريافتي قابل استرداد نيست .

ماده ۱۲- هرگاه بيمه گذار عمدا از اظهار مطالبي خودداري كند يا عمدا اظهارات كاذبه بنمايد و مطالب اظهار نشده يا اظهارات كاذبه طوري باشد كه موضوع خطر را تغيير داده يا از اهميت آن در نظر بيمه گر بكاهد عقد بيمه باطل خواهد بود حتي اگر مراتب مذكوره تاثيري در وقوع حادثه نداشته باشد.  دراين صورت نه فقط وجوهي كه بيمه گذار پرداخته است قابل استرداد نيست بلكه بيمه گر حق دارد اقساط بيمه را كه تا آن تاريخ عقب افتاده است نيز از بيمه گذار مطالبه كند.

ماده ۱۳- اگر خودداري از اظهار مطالبي يا اظهارات خلاف واقع از روي عمد نباشد عقد بيمه باطل نمي شود – دراين صورت هرگاه مطالب اظهار نشده يا اظهار خلاف واقع قبل از وقوع حادثه معلوم شود بيمه گر حق دارد يا اضافه حق بيمه را از بيمه گذار درصورت رضايت او دريافت داشته قرارداد را ابقاء‌ كند و يا قرارداد بيمه را فسخ كند – درصورت فسخ بيمه گر بايد مراتب را به موجب اظهار نامه يا نامه سفارشي دو قبضه به بيمه گذار اطلاع دهد اثر فسخ ده روز پس از ابلاغ مراتب به بيمه گذار شروع مي شود و بيمه گر بايد اضافه حق بيمه دريافتي تا تاريخ فسخ را به بيمه گذار مسترد دارد.
درصورتي كه مطالب اظهار نشده يا اظهار خلاف واقع بعد از وقوع حادثه معلوم شود خسارت به نسبت وجه بيمه پرداختي و وجهي كه بايستي درصورت اظهار خطر بطور كامل و واقع پرداخته شده باشد تقليل خواهد يافت.

ماده ۱۴- بيمه گر مسوول خسارات ناشيه از تقصير بيمه گذار يا نمايندگان او نخواهد بود.

ماده ۱۵- بيمه گذار بايد براي جلوگيري از خسارت مراقبتي را كه عادتا هركس از مال خود مي نمايد نسبت به موضوع بيمه نيز بنمايد و در صورت نزديك شدن حادثه يا وقوع آن اقداماتي را كه براي جلوگيري از سرايت و توسعه خسارت لازم است بعمل آورد . اولين زمان امكان و منتهي در ظرف پنج روز از تاريخ اطلاع خود از وقوع حادثه بيمه گر را مطلع سازد والا بيمه گر مسوول نخواهد بود مگر آنكه بيمه گذار ثابت كند كه بواسطه حوادثي كه خارج از اختيار او بوده است اطلاع به بيمه گر در مدت مقرر براي او مقدور نبوده است .

مخارجي كه بيمه گذار براي جلوگيري از توسعه خسارت مي نمايد بر فرض كه منتج به نتيجه نشود بعهده بيمه گر خواهد بود ولي هر گاه بين طرفين در موضوع لزوم مخارج مزبوره يا تناسب آن با موضوع بيمه اختلافي ايجاد شود حل اختلاف به حكم يا محكمه رجوع مي شود.

ماده ۱۶- هرگاه بيمه گذار در نتيجه عمل خود خطري را كه به مناسبت آن بيمه منعقد شده است تشديد كند يا يكي از كيفيات آن بيمه منعقد شده است تشديد كند يا يكي از كيفيات يا وضعيت موضوع بيمه را بطوري تغيير دهد كه اگر وضعيت مزبور قبل از قرارداد موجود بود بيمه گر حاضر براي انعقاد قرارداد با شرايط مذكوره در قرارداد نمي گشت بايد بيمه گر را بلافاصله از آن مستحضر كند – اگر تشديد خطر يا تغيير وضعيت موضوع بيمه در نتيجه عمل بيمه گذار نباشد مشاراليه بايد مراتب را در ظرف ده روز از تاريخ اطلاع خود رسما به بيمه گر اعلام كند .
در هر دو مورد مذكور در فوق بيمه گر حق دارد اضافه حق بيمه را معين نموده به بيمه گذار پيشنهاد كند و در صورتي كه بيمه گذار حاضر براي قبولي و پرداخت آن نشود قرارداد را فسخ كند و اگر تشديد خطر در نتيجه عمل خود بيمه گذار باشدخسارات وارده را نيز از مجراي محاكم عمومي از او مطالبه كند و درصورتي كه بيمه گر پس از اطلاع تشديد خطر به نحوي از انحاء رضايت به بقاء عقد قراداد داده باشد مثل آنكه اقساطي از وجه بيمه را پس از اطلاع از مراتب از بيمه گذار قبول كرده يا خسارت بعد از وقوع حادثه به او پرداخته باشد ديگر نمي تواند به مراتب مذكوره استناد كند – وصول اقساط حق بيمه بعد از اطلاع از تشديد خطر يا پرداخت خسارت پس از وقوع حادثه و نحو آن دليل بر رضايت بيمه گر به بقاء‌ قرارداد مي باشد.

ماده ۱۷- درصورت فوت بيمه گذار يا انتقال موضوع بيمه به ديگري اگر ورثه يا منتقل اليه كليه تعهداتي را كه موجب قرارداد بعهده بيمه گذار بوده است در مقابل بيمه گر اجرا كند عقد بيمه به نفع ورثه يا منتقل اليه به اعتبار خود باقي مي ماند معهذا هريك از بيمه گر يا ورثه يا منتقل اليه حق فسخ آن را نيز خواهند داشت.

بيمه گر حق دارد در ظرف سه ماه از تاريخي كه منتقل اليه قطعي موضوع بيمه تقاضاي تبديل بيمه نامه را به نام خود مي نمايد عقد بيمه را فسخ كند.

درصورت انتقال موضوع بيمه به ديگري ناقل مسوول كليه اقساط عقب افتاده وجه بيمه در مقابل بيمه گر خواهد بود ليكن از تاريخي كه انتقال را به بيمه گر بموجب نامه سفارشي يا اظهار نامه اطلاع مي دهد نسبت به اقساطي كه از تاريخ اطلاع به بعد بايد پرداخته شود مسوول نخواهد بود.

اگر ورثه يا منتقل اليه متعدد باشند هريك از آنها نسبت به تمام وجه بيمه در مقابل بيمه گر مسوول خواهد بود.

ماده ۱۸- هرگاه معلوم شود خطري كه براي آن بيمه به عمل آمده قبل از عقد قرارداد واقع شده بوده است قرارداد بيمه باطل و بي اثر خواهد بود دراين صورت اگر بيمه گر وجهي از بيمه گذار گرفته باشد عشر از مبلغ مزبور را بعنوان مخارج كسر و بقيه را بايد به بيمه گذار مسترد دارد.

مسوليت بيمه گر

ماده ۱۹- مسووليت بيمه گر عبارت است از تفاوت قيمت مال بيمه شده بلافاصله قبل ازوقوع حادثه با قيمت باقي مانده آن بلافاصله بعد از حادثه خسارت حاصله به پول نقد پرداخته خواهد شد مگر اينكه حق تعمير و يا عوض براي بيمه گر در سند بيمه پيش بيني شده باشد دراين صورت بيمه گر ملزم است موضوع بيمه را در مدتي كه عرفا كمتر از آن نمي شود تعمير كرده يا عوض را تهيه و تحويل نمايد.

در هر صورت حداكثر مسووليت  بيمه گر از مبلغ بيمه شده تجاوز نخواهد كرد.

ماده ۲۰- بيمه گر مسوول خساراتي كه عيب ذاتي مال ايجاد مي شود نيست مگر آنكه در بيمه نامه شرط خلافي شده باشد.

ماده ۲۱- خسارات وارده از حريق كه بيمه گر مسوول آن است عبارت است از :‌

۱- خسارت وارده به موضوع بيمه از حريق اگر چه حريق در نزديكي آن واقع شده باشد.
۲- هرخسارت يا تنزل قيمت وارده به اموال از آب يا هر وسيله ديگري كه براي خاموش كردن آتش بكار برده شده است.
۳- تلف شدن يا معيوب شدن مال در موقع نجات دادن آن از حريق .
۴- خسارت وارده به اموال بيمه شده در نتيجه خراب كردن كلي يا جزئي بناء براي جلوگيري از سرايت يا توسعه حريق.

ماده ۲۲- در بيمه هاي ذيل خسارت به اين طريق حساب مي شود:‌

۱- در بيمه حمل و نقل قيمت مال در مقصد.
۲- دربيمه منافعي كه متوقف بر امري است منافعي كه در صورت پيشرفت امر عايد بيمه گذار مي شد.
۳- در بيمه محصول زراعتي قيمت آن در سر خرمن و موقع برداشت محصول . براي تعيين ميزان واقعي خسارت مخارج و حق الزحمه كه درصورت عدم وقوع حادثه به مال تعلق مي گرفت از اصل قيمت كسر خواهد شد و در هر صورت ميزان خسارت از قيمت معينه در بيمه نامه تجاوز نخواهد كرد.

ماده ۲۳- در بيمه عمر يا نقص يا شكستن عضوي از اعضاء بدن مبلغ پرداختي بعد از مرگ يا نقصان عضو بايد بطور قطع در موقع عقد بيمه بين طرفين معين شود.

بيمه عمر يا بيمه نقصان يا شكستن عضو شخص ديگري درصورتي كه آن شخص قبلا رضايت خود را كتبا نداده باشد باطل است.

هرگاه بيمه گذار اهليت قانوني نداشته باشد رضايت ولي يا قيم او شرط است.

اگر بيمه راجع به عمر يا نقص يا شكستن عضو بدن جماعتي بطور كلي باشد ميزان خسارت عبارت از مبلغي خواهد بود كه مطابق تعرفه قبلا بين طرفين معين مي شود.

ماده ۲۴- وجه بيمه عمر كه بايد بعد از فوت پرداخته شود به ورثه قانوني متوفي پرداخته مي شود مگر اينكه در موقع عقد بيمه يا بعد از آن در سند بيمه قيد ديگري شده باشد كه دراين صورت وجه بيمه متعلق به كسي خواهد بود كه در سند بيمه اسم برده شده است.

ماده ۲۵- بيمه گذار حق دارد ذي نفع در سند بيمه عمر خود را تغيير دهد مگر انكه آن را به ديگري انتقال داده و بيمه نامه را هم به منتقل اليه تسليم كرده باشد.

ماده ۲۶- در تمام مدت اعتبار قرارداد بيمه عمر بيمه گذار حق دارد وجه معينه در بيمه نامه را به ديگري منتقل نمايد انتقال مزبور بايد به امضاء انتقال دهنده و بيمه گر برسد.

ماده ۲۷- اثرات قانوني انتقال وجه بيمه عمر از تاريخ فوت بيمه شده شروع مي شود ولي اگر بيمه گذار از بابت آن وجهي دريافت كرده يا نسبت به آن با بيمه گر معامله نموده باشد در كمال اعتبار خواهد بود.

ماده ۲۸- بيمه گر مسوول خسارات ناشيه از جنگ و شورش نخواهد بود مگر آنكه خلاف آن در بيمه نامه شرط شده باشد.

ماده ۲۹- درمورد بيمه مال منقول درصورت وقوع حادثه و پرداخت خسارت به بيمه گذار بيمه گر از هرگونه مسووليت در مقابل ثالث بري مي شود.

ماده ۳۰- بيمه گر در حدودي كه خسارات وارده را قبول يا پرداخت مي كند در مقابل اشخاصي كه مسوول وقوع حادثه يا خسارت هستند قائم مقام بيمه گذار خواهد بود و اگر بيمه گذار اقدامي كند كه منافي با عقد مزبور باشد در مقابل بيمه گر مسوول شناخته مي شود.

ماده ۳۱- درصورت توقف يا افلاس بيمه گر بيمه گذار حق فسخ قرارداد را خواهد داشت.

ماده ۳۲- درصورت ورشكستگي بيمه گر بيمه گذاران نسبت به ساير طلبكاران حق تقدم دارند و بين معاملات مختلف بيمه در درجه اول حق تقدم با معاملات بيمه عمر است.

ماده ۳۳- بيمه گر نسبت به حق بيمه در مقابل هرگونه طلبكاري بر مال بيمه شده حق تقدم دارد حتي اگر طلب سايرين به موجب سند رسمي باشد.

ماده ۳۴- اگر دريك قرارداد بيمه موضوعات مختلفه بيمه شده باشد درصورت اثبات تقلب از طرف بيمه گذار نسبت به يكي از آن موضوعات بطلان نسبت به ساير موضوعات نيز سرايت كرده تمام قرارداد باطل خواهد بود.
موضوعات مختلفه كه دريك بيمه نامه ذكر مي شود در حكم يك قرارداد محسوب است.

ماده ۳۵- طرفين مي توانند در قراردادهاي بيمه هر شرط ديگري بنمايند ليكن موعد مذكوره در ماده ۱۶ را نمي توانند تقليل دهند ولي ممكن است موعد را به رضايت يكديگر تمديد كنند.

اين قانون شامل قراردادهاي گذشته بيمه نيز خواهد بود.

ماده ۳۶-
مرور زمان دعاوي ناشي از بيمه دو سال است و ابتداي آن از تاريخ وقوع حادثه منشاء دعوي خواهد بود لكن دعاوي كه قبل از اجراي اين قانون در محاكم طرح شده باشد مشمول اين ماده نخواهد بود.

اين قانون كه مشتمل بر سي و شش ماده است در جلسه هفتم ارديبهشت ماه يكهزارو سيصدو و شانزده به تصويب مجلس شوراي ملي رسيد.

 

:: برچسب‌ها: بيمه نامه , حادثه , مناسبت , انعقاد , قرارداد , سند , خسارت , بيمه گذار , اظهار نامه , بيمه گر , جنگ , شورش , ماده ,



سود شرکت های بیمه در چیست ؟
نوشته شده در دو شنبه 18 خرداد 1394
بازدید : 26
نویسنده : parsa.pedram

 

اینکه چرا شرکت بیمه در قبال مبلغی اندک گاهی تعهدات چند هزار برابری می دهد به یک اصل ساده بر می گردد . شرکت بیمه تعداد زیادی مورد بیمه را تحت پوشش خود قرار می دهد .

در این بین معمولا تعدادی از بیمه شدگان دچار حادثه می شوند که شرکت به پشتوانه سرمایه اولیه خود و سرمایه بدست آمده از بیمه شدگان ، فرد زیان دیده را به بهترین شکل تحت حمایت خود می گیرد و تا سقف تعهدات خود به جبران خسارات زیان دیده خواهد پرداخت .

ضمنا بیمه سهام دارد و سرمایه گذاری میکند و سود دهی آن مشابه نحوه کار سایر شرکت ها خواهد بود.


:: برچسب‌ها: خسارت , بیمه , بیمه شدگان , حمایت , سقف , شرکت , مبلغ , اصل ساده , پشتوانه , تعهدات , جبران ,



بیمه چرا؟
نوشته شده در دو شنبه 18 خرداد 1394
بازدید : 58
نویسنده : parsa.pedram

این که چه لزومی دارد یک نفر در شرایط مختلف از بیمه ها استفاده کند به طرز فکر درست وی از مخاطرات پیش روی او بر میگردد .

در حال حاضر در بیمه نامه های خودرو مثل ثالث اجبار وجود دارد و علت آن فقط درک درست وضعیت رانندگی و مخاطرات حین آن است .

بیمه در واقع با مبلغی گاهی در حد دو دهم سرمایه شما ، می تواند جلوی خسارات و زیان های جبران ناپذیر چند ده میلیون تومانی را بگیرد .

بیمه نامه های متفاوتی وجود دارد که در برهه های خاص می تواند کمک حال افراد باشد .

به عنوان مثال بیمه نامه های آتش سوزی که مبلغ آن برای منازل مسکونی بسیار پایین و برای غیر مسکونی در حد بسیار مطلوبی از سرمایه فرد قرار دارد . بسیاری از انسان ها تصور می کنند آتش مال دیگران است ، تصور میکنند تمام مراتب احتیاطی را انجام داده اند اما آیا همسایه شما نیز به اندازه شما محتاط است ؟؟؟ خانه های بسیاری در آتش سوختند و کل سرمایه آنها بواسطه چنین تصوراتی بر باد رفت .

از جمله بیمه های دیگر بیمه مسئولیت است و شامل هر نوع فعالیتی است که بواسطه مسئولیت فرد مخاطراتی بوجود آید . این نوع بیمه آنقدر کامل است که اگر اطلاع عموم در مورد آن به شکل صحیح شکل بگیرد ، بسیاری از مشکلات پیرامون برطرف خواهند شد . در این نوع بیمه ای از بیمه شدن افراد حاضر در یک اردو تا بیمه شدن کارگران در حال کار در یک ساختمان و حتی بیمه مسئولیت پزشک در قبال بیماران وجود دارد . طیف وسیع تحت پوشش بیمه نامه های مسئولیت باعث می شود فرد با مبلغی بسیار اندک بتواند به راحتی بوظیفه خود بپردازد و نگران حوادث و رخدادهای ناخواسته و احتمالی نباشد .

همچنین بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری و حوادث که در آینده ویژگی های آنها را بیان می کنم .

و بسیاری بیمه های دیگر که اطلاع یافتن از آنها برای هیچ کس قیمتی به همراه ندارد ولی به فرد کمک می کنند تا در مواقع لزوم بتواند بخشی از ریسک و استرس ناشی از کارهای خود را به شرکت بیمه منتقل کند .

و اما سود شرکت های بیمه در چیست ؟

اینکه چرا شرکت بیمه در قبال مبلغی اندک گاهی تعهدات چند هزار برابری می دهد به یک اصل ساده بر میگردد . شرکت بیمه تعداد زیادی مورد بیمه را تحت پوشش خود قرار می دهد . در این بین معمولا تعدادی از بیمه شدگان دچار حادثه می شوند که شرکت به پشتوانه سرمایه اولیه خود و سرمایه بدست آمده از بیمه شدگان ، فرد زیان دیده را به بهترین شکل تحت حمایت خود می گیرد و تا سقف تعهدات خود به جبران خسارات زیان دیده خواهد پرداخت .


:: برچسب‌ها: بیمه , خسارت , زیان , حمایت , اصل ساده , شرکت , حمایت , مبلغ اندک , حادثه , کمک , سرمایه گذاری , مخاطرات , فعالیت , مسئولیت , آتشسوزی , اندازه , تومانی , میلیون , جبران , خسارت , رانندگی , خودرو , شرایط , ثالث , اجبار ,



فرصتی که امروز نباید از دست داد
نوشته شده در دو شنبه 18 خرداد 1394
بازدید : 202
نویسنده : parsa.pedram
سلام ؛
 
تا حالا به هزينه هاي روزمره ي زندگيت فكر كردي؟
هزينه هاي كوچيكي مثل خريد چيپس و تنقلات، سيگار، يه شام كوچيك تو رستوران...
ميدونستي هر كدوم ازينا ماهيانه حداقل ٥٠.٠٠٠ تومن برات هزينه دارن؟
هزينه هايي كه "غير ضروري" محسوب ميشن.
يني باصرفه جويي توي دست كم يكي ازين موارد ميتوني در سال ٦٠٠.٠٠٠ تومن پس انداز كني!
 
لابد ميپرسي اين پس انداز به چه كاري مياد؟
كجا ميشه سرمايه گذاريش كرد؟
 
بانك؟ طلا؟ دلار؟ مسکن؟؟
 
درسته که پول توی بانك در درسترسه ولی در واقع سرمايه گذاري توی بيمه نميشه،
بقيه ي مواردم كه مسلمأ با ماهي ٥٠.٠٠٠ تومن نميشه بهشون فكر كرد.
 
پيشنهاد من براي بهترين استفاده از اين ذخيره هاي اندك بيمه بازنشستگي کوثر است،براي مشاوره به من يه پيام بده
 
تدبير امروز     رفاه فردا
09395171753

:: برچسب‌ها: بیمه , عمر , بیمه ی عمر , مشاوره , سرمایه , دلار , طلا , سکه , مسکن , بانک , تومن , بازنشستگی , کوثر , درخواست , پیام , رفاه , تدبیر , امید ,



افتتاح ساختمان جدید بیمۀ‌ کوثر در البرز
نوشته شده در جمعه 15 خرداد 1394
بازدید : 22
نویسنده : parsa.pedram

منظور افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران

و ارایۀ خدمات مطلوب به آن‌ها افتتاح شد.

 

به گزارش روابط‌ عمومی بیمۀ‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در مراسم افتتاحیۀ ساختمان جدید بیمۀ‌کوثر که باحضور مسئولین لشکری و کشوری و جمعی از همکاران صنعت بیمه و نمایندگان شرکت برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: توسعۀ خدمات الکترونیک و توجه ویژه به مشتری‌مداری ازجمله اهداف اصلی شرکت است.

عبدالرسول عطایی ایجاد امنیت و آرامش‌خاطر میان آحاد جامعه را رسالت شرکت دانست و گفت: ارایۀ محصولات جدید بیمه‌ای، توسعۀ بیمه‌های زندگی و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین جهت تسریع و تسهیل در ارایۀ خدمات به بیمه‌گذاران از برنامه‌های شرکت در سال‌جاری است.

وی از رشد دوبرابری سهم پرتفوی بیمه‌های زندگی شعب سراسر کشور از پرتفوی شرکت خبرداد و خاطرنشان‌کرد: دستیابی به رتبۀ اول بیمه‌های زندگی در صنعت بیمه در سال‌جاری از برنامه‌های اصلی شرکت است.

مدیرعامل شرکت اظهارداشت: سهم بیمه‌های زندگی در سال93 در شعب به 3درصد حق‌بیمۀ تولیدی شرکت رسیده که بیشترین درصد سهم بیمه‌های زندگی از پرتفوی هر شعبه به‌ترتیب مربوط‌به پنج شعبۀ سمنان، گلستان، یزد، البرز و لرستان و بیشترین میزان فروش ریالی بیمه‌های زندگی مربوط‌به پنج شعبۀ تهران، البرز، فارس، یزد و گیلان بوده است.

عبدالرسول عطایی با بیان اینکه نرخ رشد حق‌بیمۀ تولیدی شرکت بیمۀ‌کوثر در سال93 نسبت‌به سال قبل از آن، 46درصد افزایش یافت و از لحاظ میزان فروش در بین شرکت‌های خصوصی  صنعت بیمه در جایگاه پنجم قرار گرفت، افزود: حق‌بیمۀ تولیدی شرکت در سال گذشته به 711میلیارد تومان رسید که این امر نشان از تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه‌های مختلف است.


تاریخ انتشار: سه شنبه، 05 خرداد 1394 ساعت 08:25:26 تاریخ آخرین ویرایش:سه شنبه، 05 خرداد 1394 ساعت 08:25:26 توسط:روابط عمومی تعداد بازدید:436
8
 
5
 
 

تاریخ آخرین بروزرسانی
1394/03/14 21:05:18

 
 

:: برچسب‌ها: بیمه کوثر , افتتاحیه , افتتاح , پرتفو , رفاه , مشتریان , سامانه پیام کوتاه , دفتر مرکزی , سال 93 , ,



بیمه عمر در هند
نوشته شده در جمعه 15 خرداد 1394
بازدید : 44
نویسنده : parsa.pedram

حدود هفتاد درصد از هندی هایی که معتقدند باید پول نقد را به عنوان سرمایه نگه داشت، بيمه عمر را بهترین روش می دانند. این افراد عموما بخش اعظمی از سرمایه خود را تحت عنوان سپرده ثابت نگه می دارند.

آخرین نظرسنجی انجام شده نشان می دهد که بیش از 70 درصد هندی های که از شرایط مالی خوبی برخوردارند، پیش از هر اقدامی بیمه نامه عمر خریداری می کنند.

بر اساس نظرسنجی "گلوبال پلاس" بيمه عمر يكي از گزينه ‌هاي سرمايه گذاري براي خانوارهاي هندي محسوب می شود كه درآمد سالانه آنان 2.5 ميليون روپيه (حدودا چهار هزار) در سال است.

در این گزارش آمده است، 70 درصد از هندی هایی که معتقدند باید پول نقد را به عنوان سرمایه نگه داشت، بيمه عمر را بهترین روش می دانند. این افراد عموما بخش اعظمی از سرمایه خود را تحت عنوان سپرده ثابت نگه می دارند.

در این نظرسنجی مشخص شده که هندي‌ ها 25 درصد از درآمد خالص خود را سرمايه گذاري مي‌كنند که اين نرخ بيشتر از 17 درصد متوسط جهاني است.

بیش از نیمی از شهروندان هند حدود 64 درصد پس انداز يا سرمايه گذاري را به عنوان پشتوانه مالي مهم برای اطمينان از زندگي آسوده در زمان بازنشستگي انجام مي‌ دهند و سه چهارم كساني كه بازنشسته نشده ‌اند نيز در حال پس ‌انداز براي زمان بازنشستگي خود هستند. اين نرخ از متوسط جهاني تقرییا 62 درصد بالاتر است.

همچنين، سه چهارم هندي ‌ها معتقدند كه مي ‌دانند باید چه ميزان براي بازنشستگي خود پس انداز كنند كه اين نرخ نيز بيش از متوسط جهاني (حدودا 50 درصد) اعلام شده است.

اکثر هندی هایی (75 درصد) که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، بر این باورند که امور مالي خود را تحت كنترل دارند؛ اين نرخ قابل قياس با متوسط جهاني 55 درصد نیست. بالاترین درصد در این زمینه به چین تعلق دارد؛ حدودا 84 درصد از چینی ها نیز می گویند که امور مالی خود را تحت کنترل دارند.

طبق گزارش های منتشر شده، افراد ثروتمند در هند كمتر از یک درصد از كل جمعيت يك ميليارد و 270 ميليون نفري اين كشور را در برمي ‌گيرند.

منبع : سجاد حسینی-صنعت بیمه هندی های ثروتمند بیمه عمر دارند 
 


:: برچسب‌ها: نرخ , بالاترین , سجاد حسینی , کنترل , امور مالی , گزارش , منتشر , اطمینان , پشتوانه , بیمه عمر , ثروتمند , درصد , هندی , نظرسنجی , سرمایه , جهان , متوسط جهاني , هندی ها , سرمايه گذاري , سپرده ثابت , زمان بازنشستگي , ,



اکثر شما میگویید:
نوشته شده در جمعه 15 خرداد 1394
بازدید : 45
نویسنده : parsa.pedram

بيمه های اجتماعي از جمله تامين اجتماعي و خدمات درمانی، ماهیت 
درمانی دارند یعنی عمدتاً حق بيمه های پرداختی شما صرف هزینه های درمانی 
میشود و تفاوت بسیاری با بيمه عمر و سرمايه گذاري دارند.

در صورت فوت فرد در بيمه تامين اجتماعي غیر از مبلغ ناچیزی از 
هزینه کفن و دفن پولی به بازماندگان پرداخت نمیشود  

شما میتوانید بيمه عمر و سرمايه گذاري را به عنوان مکمل بيمه های تامين اجتماعي

خریداری کنید.

بیمه عمر و سرمايهگذاری وسیله‌ای است برای آرامش خیال امروز و تامين فردای شما با خرید اینبيمه‌نامه، علاوه بر پوشش‌های بيمه‌ای نظیر:فوت، نقص عضو و ازكارافتادگی، معافیت از پرداخت حق بيمه و بیماری‌های خاص در طول مدت قرارداد، امكان سرمايهگذاري مطمئن و سودآوری را در ازای پس‌اندازهای كوچك جهت تامين آینده به دست خواهید آورد. این بيمهنامه‌ طرحی است امیدوارانه، چرا كه ارمغان داشتن آن دست یافتن به ثبات مالی و آرامش خاطر در زندگی.

09395171753

مشاور رایگان


:: برچسب‌ها: بیمه , عمر , زندگی , بیمه نامه , سرمایه گذاری , مطمئن , تامین اجتماعی , کفن و دفن , فوت , پوشش , مبلغ , هزینه , پرداختی , پس انداز , نیاز , از کار افتادگی , زندگی ,



چرا به بیمه عمر نیاز داریم؟
نوشته شده در جمعه 15 خرداد 1394
بازدید : 45
نویسنده : parsa.pedram

* شما به بیمه عمر نیاز دارید تا بتوانید با آرامش خاطر زندگی کنید.
    * شما به بیمه عمر نیاز دارید چون تامین آتیه خانواده را به عهده دارید.
    * شما به بیمه عمر نیاز دارید  اگر نگران دوران از  کارافتادگی خود هستید.
    * شما به بیمه عمر  نیاز دارید چون در برابر  خانواده خود احساس  دِین دارید.
    * شما به بیمه عمر نیاز دارید اگر مایل هستید بازنشستگی رویایی داشته باشید.
    * شما به بیمه عمر  نیاز دارید اگر  راحتی و  آسایش خانواده تان  برایتان  اهمیت  دارد.
    * شما به بیمه عمر نیاز دارید چون برای آینده فرزندانتان می بایست پس اندازی داشته باشید.
    * شما به بیمه عمر نیاز دارید زیرا که می بایست هزینه های تحصیل  فرزندانتان  را پرداخت نمایید.
    * شما به بیمه عمر  نیاز دارید  اگر می خواهید  فرزندانتان بدون هیچ  دغدغه ای  به تحصیل  بپردازند.
    * شما به بیمه عمر نیاز دارید اگر احساس می کنید نیاز به بیمه ای مکمل برای بیمه های درمانی خود دارید.
    * شما به بیمه عمر  نیاز  دارید اگر فکر می کنید نمی توانید  خودتان  پس اندازی  را  برای  آینده تان  کنار بگذارید.
    * شما به بیمه عمر  نیاز دارید اگر می خواهید حقوق مستمری مناسبی را برای دوران بازنشستگی خود  کنار بگذارید.
    * شما به بیمه عمر نیاز دارید زیرا با پرداخت مبالغی جزئی می توانید سرمایه گذاری قابل توجه و بدون ریسکی را انجام دهید.
    * شما به بیمه عمر نیاز دارید چون آینده فرزندانتان در دستان شماست که می توانید با خرید این بیمه نامه آینده ای روشن را به آنها هدیه دهید .


:: برچسب‌ها: بیمه عمر , ایران , کوثر , پرداخت , مبالغ اندک , خرید , آینده , سرمایه گذاری , بیمه نامه , احساس , بازنشستگی , مکمل , هزینه , فرزندان , پس انداز , از کار افتادگی ,



حکم شرعی نشر کورکورانه ی اکاذیب
نوشته شده در چهار شنبه 13 خرداد 1394
بازدید : 122
نویسنده : parsa.pedram
 

این روزها دریافت و ارسال پیامک هایی باب شده حاوی متن های مذهبی که در آن به دریافت کننده می گویند اگر این پیامک را برای هر کسی که می شناسی نفرستی به فلان بلا دچار می شوی و عاقبت خوبی نخواهی داشت ، یا اینکه ادعا می کنند اگر این پیامک برای فلان نفر بفرستی حاجت روا می شوی ؛ آیا متن‌های اینگونه پیامک‌ها توجیه دینی و مذهبی دارند؟

این موج پیامکی جدید یادآور بروشورهای جریان ساختگی تحت عنوان “شیخ احمد” * است که در چند سال پیش ، غافلان و جاهلان مسلمان در ایران و کشورهای دیگر را به طمع پولدار شدن یا فرار از عقوبت عدم نشر آن وادار می کرد تا سربازی مفت برای شیطان و دشمنان حق و حقیقت شده با نشر آن به صورت دست نویس یا کپی در هر کوی و برزن مبلّغ نیرنگ یهود و وهابیت و سایر دشمنان باشند . امروزه به یمن وجود سیستم ارسال پیامک تلفن همراه و شبکه های مجازی ترویج این اباطیل علاوه بر آسانی وسعت بیشتری به خود گرفته است که هدف آن تنها تشکیک در مقدسات و اعتقاد صحیح توسل و دعا است . دو نمونه زیر از آن جمله است :

تا پیام رو دیدی ۸ بار بگو یا الله و برای ۸ نفر بفرست همین الان خبر خوشی می شنوی . به الله قسمت میدم بفرست سئوال نکن فقط امتحان کن خیلی عجیبه !

به امام زمان قسم این پیامو بخوان دختری از خوزستانم که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شبی خواب حضرت زینب (س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به ۷ نفر بگم این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد به دست دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد یک نفر عمل کرد ۲۰ میلیون به دست آورد اگر به زینب اعتقاد داری این پیام را واسه ۷ نفر بفرست ۷ روز دیگر منتظر معجزه باش اگر نرسید با این شماره تماس بگیر : …….۰۹۱۶!!!!!!!!!!!!!

در بی اساس بودن این پیامک ها هرگز شک نکنید ، متن این پیامک ها حتی ارزش خواندن یا فکر کردن هم ندارند ، متن این پیامک ها ۱۰۰ درصد خرافه و بی اساس است. این حرف‌ها در گذشته هم بوده است، اما در حال حاضر به شکل پیامک رواج پیدا کرده؛ این گونه حرف‌ها در گذشته به صورت بسته هایی که حاوی شکلات و تکه ای کاغذ بودند و روی  کاغذ می نوشتند، اگر شکلات داخل بسته را بخورید حاجت‌تان برآورده می شود و اگر برآورده شد تا ۱۰ سال از این بسته به همین تعداد درست کنید و بین مردم پخش کنید.

متاسفانه در آموزش و یادگیری مسایل دینی کوتاهی کرده ایم و نسبت به احکام و عقائد اسلامی بی اطلاعیم .

خداوند در قرآن می فرماید : <فاسلوا اهل الذکر ان کنتم لا تعلمون>؛ یعنی اگر راجع به چیزی نمیدانید از اهل آن درباره اش بپرسید ، در حالی که ما به جای اینکه از حجت های خدا، انبیا، ائمه، کتاب خداوند و قرآن مسایل را یاد بگیریم، دین‌مان را از زبان مردم جاهل یاد می گیریم و این باعث می شود این گونه حرف‌ها پخش شود.

این حرف‌ها خرافه است و ریشه خرافه هم در جهل ، نادانی و گاهی کم سوادی است؛ یعنی افراد چیزی شنیده اند و از آن کاه کوه می سازند. اگر این خرافات به گوش دشمنان شیعه و اسلام برسد از کاه کوه می سازند و می گویند شیعه عقیده اش این است که اگر پیامکی نفرستد، بدبخت و بیچاره می شود.

یعنی زندگی انسان، اراده، اندیشه و تفکر او را در گرو پیامک می گذارند و می گویند اگر این پیامک را برای دیگران نفرستی، همه این موارد تحت تاثیر قرار میگیرد کسی نیست از ایشان بپرسد آیا این حرف آیه قرآن یا نص روایت است؟ کدام منبع دینی این حرف را زده ؟ کدام عالم اسلامی این حرف را زده ؟ این حرف ها پیش نمی آید و حتی در ذهن مخاطب سوال به وجود نمی آید که آیا ممکن است این حرف سند مذهبی هم داشته باشد؟ در نهایت مردم این خرافه ها را باور می‌کنند و آن وقت به اینجا می رسیم.

این خرافات در حال حاضر در جامعه کم نیست و از این موضوع ضربه‌های بسیاری خورده ایم ، زمانی می توانیم حرفی را به خدا، دین و امام معصوم منتسب کنیم که آن حرف از دین برآمده باشد. مثلا بگوییم فلانی اگر تو امروز نماز نخوانی تا قبل از ظهر می میری. نماز نخواندن حرام شرعی است، اما اینکه بیاییم از جانب خدا حکم تعیین کنیم درست نیست.

باید آشنای به شرع این حرف را بزند ، اگر جز پیشوایان دینی و رواه احادیث ، شخص دیگری این حرف را بزند که در راس‌شان پیغمبران و ائمه و مراجع قرار دارند ، قابل قبول نیست. اگر غیر از اینها کسی بخواهد حرفی را به دین و مذهب منتسب کند، درست نیست. امروزه خیلی حرف‌ها و عقاید پخش شده اند که در دین نیستند، اما آنها را به پای دین می نویسند، یا اینکه بخواهیم حکم صادر کنیم و بگوییم اگر فلان کار را بکنی به فلان بلا دچار می شوی، این گونه حرف‌ها درست نیست و اصلا ریشه فقهی و دینی ندارد.

بجای پخش اکاذیب بهتر است به فکر آیندتان باشید و از امروز برای بیمه عمر خود و فرزندان با روزی 1000 تومان آسایش و آرامش را فراهم کنید. کافیست کلمه ی بیمه عمر و شماره ثابت خود را به شماره 09395171753 پیامک کنید


:: برچسب‌ها: نشر اکاذیب , کورکورانه , عمر , بیمه عمر , شماره ثابت , پیامک , تومان , آینده , دینی , شرع , احادیث , پیغمبران , نماز , مراجع , حکم ,



بیمه عمر چیست ؟
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 55
نویسنده : parsa.pedram

بیمه عمر و تامین آتیه در واقع یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی است که علاوه بر پرداخت سود علی الحساب به سپرده گذاری، مهمتر اینکه شامل پوششهای بیمه ای بسیار زیادی از قبیل اتفاق ناگواری مثل حادثه و فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیوفتد، بیمه حامی شما خواهد بود .
این نوع بیمه "بیمه عمر" یکی از پرطرفدارن ترین نوع بیمه در سراسر جهان است که با اضافه نموندن یک برنامه سرمایه گذاری امن به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفدارن بیشتری را در اکثر کشورها به خصوص ایران به خود جلب می کند.

در این طرح افراد"بیمه گذار" با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه، سالیانه و یا یکجا تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آینده برای خود، از امکانات پوشش های بیمه نامه عمر نیز برخوردار خواهند شد.
نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه عمر و تامین آتیه :
شما میتوانید بخشی از درآمد ماهیانه خود را "بین 10 تا 15 درصد" که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید و یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید به بیمه عمر و تامین آتیه اختصاص دهید و اطمینان داشته باشید که این پس انداز به طور منظم برای شما سرمایه گذاری می شود .
مهمتر اینکه اگر خدای ناکرده حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیوفتد، بیمه حامی شما خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد .
بیمه عمر حق بیمه های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته های شما انباشته می نماید، این اندوخته طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه ریزی آینده شما خواهد بود.

بیمه عمر، بیمه نامه ای ماندگار از طرف شما برای حمایت از خانوادتان;

همگی ما تصویری از آیند را تجسم می نماییم که در آن رفاه و امنیت مالی خانواده خویش که خواستی قلبی برای همه ماست درخشش می نماید. آنجه ما را در رسیدن به این هدف نائل می نماید حاصل دسترنج و تلاش ماست در طول سالیانی که پیش رو داریم. اگر این سالیان و آنچه حاصل گذر زمان است آن قدر که ما انتظار داریم به درازا نیانجامد جبران آن با چه کسی است؟ بیمه عمر مناسب تصویری را که ما از آینده تجسم می نماییم جاودانه می نماید. آسودگی و آرامش خاطر از رفاه و تامین خانواده ما حداقل حاصل آن است که خود به تنهایی از ارزش والایی برخوردار است.


:: برچسب‌ها: بیمه عمر , حمایت , مطمئن , سود تضمینی ,



موقعیت شغلی
نوشته شده در پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 51
نویسنده : parsa.pedram

شرایط آینده مالی شما، مدیون تصمیم صحیح امروز شماست

برای داشتن شغل عالی لزوما تحصیلات دانشگاهی یا سرمایه لازم نیست.

انگیزه و همت و صبر اگر در کوله پشتی ات گذاشته باشی دیر یا زود به قله میرسی.

برای داشتن درآمد خوب باید خاک خوری ها رو در نظر داشته باشین.

در بیمه کار پیدا کردن یک اتفاق خوبه و ی تجربه ی شیرین.

با ما تماش بگیرید


:: برچسب‌ها: بیمه , تصمیم , شغل , انگیزه , همت , صبر , آینده , تحصیلات , دانشگاه ,



بازدید : 57
نویسنده : parsa.pedram
سلامی از سرچشمه ی آرامش به بازدیدکنندگان محترم.

خدمات بیمه ای خود را از ما دریافت نمایید.

بیمه کوثر همچنان در دسترس شما

اطلاعات مورد نیازتان راجع به خدمات قابل ارایه، از راههای ارتباطی دریافت نمایید

با تشکر از بازدید شما




درباره ما
نوشته شده در 5 خرداد 1394
بازدید : 12
نویسنده : parsa.pedram
نمایندگی بیمه کوثر، جزو بیمه های برتر سالهای اخیر، وابسته به سازمان نیروهای مسلح،زیر نظر بیمه مرکزی، ارائه دهنده انواع خدمات بیمه ای نظیر بیمه های:

-اموال 

-اشخاص 

-مهندسی 

-مسولیت

-عمر و سرمایه گذاری

 




جهت اطلاعات بیشتر....
نوشته شده در 5 خرداد 1394
بازدید : 26
نویسنده : parsa.pedram

53 17 517 0939




راههای پرداخت اقساط بیمه عمر
نوشته شده در 5 خرداد 1394
بازدید : 21
نویسنده : parsa.pedram
عموم مردم می توانند بطور غیر حضوری مانند اقساط بانکی پرداخت نمایند.

حق بیمه ها به صورت ماهانه، چند ماه یکبار یا سالانه بر حسب انتخابی که هنگام ثبت نام، انجام داده اید پرداخت نمایند.

خانواده نیروهای مسلح (سپاه.ارتش.نیروی انتظامی .بازنشستگان.وزارت دفاع) می توانند به صورت کسر از حقوق  حق بیمه خود را پرداخت نمایند.

 




بازدید : 43
نویسنده : parsa.pedram

برای اینکه هزینه های خود را کاهش دهید ولی همان خدماتی که در بیمه های دیگر ارایه میدهند را دریافت نمایید به شماره تلفن 09395171753 یک پیامک حاوی درخواستتان ارسال نمایید.




بازدید : 27
نویسنده : parsa.pedram

سقف بیمه عمر و حوادث بازنشستگان 14میلیون شد

 با افزایش سرمایه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان و حفظ ارتباط بازنشستگان با صندوق بیمه عمر و با بهره گیری از یارانه و منابع صندوق، بازنشستگان از سرمایه بیمه عمر حدود 14میلیون تومان بهره مند خواهند شد. طرح افزایش سرمایه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان به صورت آزمایشی از ابتدای مهرماه جاری برای بازنشستگان سپاه و درآینده برای سایر بازنشستگان اجرا می شود. در طرح افزایش سرمایه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان، میزان حق بیمه شناور و متناسب با میزان دریافتی بازنشسته همانند شاغلین است که در نتیجه، سرمایه بیمه متعلقه نیز متناسب با میزان حق بیمه پرداختی بالاتر خواهد بود.تفاوت زیادی میان سرمایه بیمه عمر شاغلین و بازنشستگان وجود دارد و هزینه های افراد و خانواده ها در دوران بازنشستگی عموما بیشتر است. امروز بازنشستگان نیروهای مسلح به ازای حق بیمه ماهانه حدود 25هزار ریال، از سرمایه بیمه عمری 3 تا هشت میلیون تومان - با توجه به سن بیمه شده - برخوردارند که از 70سالگی به بالا حداکثر سه میلیون تومان خواهد بود.

:: برچسب‌ها: بیمه , عمر , سقف , افزایش , حوادث ,



روانشناسی کودک
نوشته شده در شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 21
نویسنده : parsa.pedram

پروفسور و روانپزشک معروف،

دکتر طارق علی الحبیب می گوید:

 اگر....
کودکت خیلی دروغ میگه!
زیرا خیلی بهش گیر میدی.
 
کودکت اعتماد بنفس نداره!
زیرا تشویقش نمی کنی.
 
کودکت کم حرفه!
زیرا باهاش حرف نمیزنی.
 
کودکت دزدی میکنه!
زیرا بذل و بخشش رو بهش نمی آموزی.
 
کودکت ترسوست!
زیرا همیشه طرفداریشو میکنی.
 
کودکت به دیگران احترام نمیزاره!
زیرا صدات رو واسش پایین نمی آری.
 
کودکت همیشه عصبیه!
زیرا ازش تعریف نمیکنی.
 
کودکت بخیله!
زیرا باهاش همکاری نمیکنی.
 
کودکت به دیگران پرخاش میکنه!
زیرا تو خشن و سختگیری.
 
کودکت ضعیفه!
زیرا همیشه تهدیدش میکنی.
 
کودکت داد و فریاد میکنه!
زیرا بهش اهمیت نمیدی.
 
کودکت ناراحتت میکنه!
زیرا بغلش نمی کنی و نمی بوسیش.
 
کودکت ازت فرمان نمی بره!
زیرا درخواستات بیش از حده.
 
کودکت گوشه گیره!
زیرا همیشه مشغولی.(مشغول کارهای خودت)"
 
 
نمود این رفتارها در بزرگسالی بسیار خطرناک و غیر قابل درمانند.
تقدیم به کسانی که میخواهند والدین خوبی باشند.
 
مهمتر از همه اینها... اگر آینده مالی روشن یا شغل مناسبی برایش نمی یابید
بیمه عمر و سرمایه گذاری برایشان در نظر بگیرید. بهترین راه تماس و کسب مشاوره بهتر است.
 

:: برچسب‌ها: روانشناسی , کودک , آینده , نگرانی , فرزند , شناخت , رفتار , درست , والدین , آینده نگری , هدیه , بهترین , ,